Tuesday, December 7, 2010

Di SaAt TaRiKh InI......

                          


Jika tiba di tarikh ini.......aku akan cuba menyibukkan diri aku tak mahu hanyut lagi......aku harus kuat.
Aku harus tabah itu tekat ku itu azam ku. Namun.....bila tiba tarikh ini, aku tetap tewas. aku tetap akan menangis. Aku tetap akan sedih. Kerana pada tarikah ini mengingatkan aku akan saat pemergian mu. Saat aku ditinggal kan.....saat aku kehilangan. Kehilangan insan yang tersayang. Aku cuba melupakan namun aku tak berdaya aku cuba melenyapkan namun aku tak mampu...kerana kenangan bersama mu telah sebati dalam hidup ku, sebati dalam jiwa ku, sebati dalam irama hidup ku.Akhirnya air mata ku yang berlenangan lesu menemani hari-hari sepi ku.....aku pasrah ....aku reda....aku terima suratan takdir munkin hikmah yang tersirat menjanjikan yang terbaik buat diri ku dan diri mu.....

No comments:

Post a Comment