Wednesday, December 22, 2010

BiLa KaU KaTa KaU SaYaNg

BiLa Kau KaTa KaU SaYaNG

bila kata kau sayang
terus aku tersenyum
dan lantas ku menjawab
hmmm..mm
aku juga sayang padamu
bila kau kata kau rindu
aku pun rindukanmu
dan lalu ku jelaskan
kita sudah saling
OH JATUH CINTA
kau hadir saat aku memerlukan penawar duka lara
setelah lama hidup ku kesepian
terbalutlah lukaku dengan harum cintamu
TERIMA KASIH KU UCAPKAN
senyumanmu sering ku terbayang
terlepas rinduku bila ku dengar suaramu
terasa bagaikan kau ada disisi
dimana saja kuberada
AKU PUN BERDOA PADA TUHAN
SEMOGA CINTA KITA KAN BERPANJANGAN SELAMANYA
berkocak nafas bila terpandangmu
janganlah engkau pergi dariku
BILA KAU KATA KAU RINDU
AKU PUN RINDUKAN MU
BILA KAU KATA KAU SAYANG
HMMM..MM
AKU JUGA SAYANG PADAMU


No comments:

Post a Comment