Wednesday, February 2, 2011

ImPiAn DoA Ku.......

Little sweet Angel


“Ya Allah, Mohon aku di kurniakan ‘hati’ yang lain..hati yang ada ini bagaikan sudah mati, Ya Allah ..Aku kembara telah jauh..Namun kolam hatiku kian keruh..Beban bertambah berat, diriku kian penat, Urusan kian payah, ..jiwaku makin gundah….Ya allah , kurniakan aku kelapangan jiwa dan ketenanga minda… hanya pada Mu… aku berserah dan pd mu jua sebaik2 penolong”~note   
Dengan asma AllahYang Maha Pengasih dan Maha Penyayang
Ya Allah, sampaikan shalawat kepada Rasulullah dan keluarganya 
Ya Allah, sayangi aku dengan Al-Qur’an. Jadikan Al-Qur’an bagiku pembimbing dan cahaya, petunjuk dan rahmat. Ya Allah, ingatkan aku pada apa yang aku lupakan dari Al-Qur’an dan ajarkan padaku apa yang aku tidak ketahui darinya. Anugerahkan padaku ghirah untuk membaca Al-Qur’an pada saat-saat malamku dan saat-saat siangku. Jadikan Al-Qur’an hujjah bagiku ya Rabbal ‘alamin.~kunci-kunci syurga
Ya Allah, Al- Aziz..Bagaimana kan aku KECEWA, sedangkan engkaulah HARAPAN ku, Bagaimana aku kan TERLUKA, padahal engkaulah PENYEMBUH SEGALA LUKA, Ingatkanlah aku supaya aku TIDAK LUPA, bahawa aku ini HANYA SEORANG HAMBA” 


No comments:

Post a Comment